Bliv klogere på, hvordan vi og vores datacenterleverandører sikrer, at dine løsninger har strøm hele vinteren igennem.
I ScanNet afhænger vores forretning af, at du som kunde er online altid. Derfor følger vi situationen ekstremt nøje og er i løbende dialog med leverandørerne af vores 5 datacentre.
I nedenstående oversigt kan du se, hvordan hvert af vores 5 datacentre er sikret mod strømafbrydelse.
Datacenter |
Nødstrømsanlæg (UPS) |
Tid på nødgenerator |
Nødstrømsanlæg testes periodisk (mindst halvårligt) |
Aftale om genopfyldning af diesel |
dk1 |
Ja |
48 timer |
Ja |
Ja |
dk2 |
Ja |
48 timer |
Ja |
Ja |
dk3 |
Ja |
48 timer |
Ja |
Ja |
dk6 |
Ja |
48 timer |
Ja |
Ja |
dk9 |
Ja |
48 timer |
Ja |
Ja |
I nuværende situation vil vores datacentre kunne håndtere 24 dage med 2 timers afbrydelser hver dag uden genfyldning af diesel.
Alle 5 datacentre har aftaler om at få genopfyldt diesel inden for få timer. Som kunde i ScanNet vurderer vi derfor, at dine løsninger er sikret.
Får vi nye meldinger fra Energistyrelsen, genvurderer vi naturligvis situationen og melder det ud her på bloggen.
Find flere artikler om den forhøjet risiko for mangel på strøm:
Har du spørgsmål, er du velkommen til at skrive en kommentar på bloggen.
Du er også mere end velkommen til at ringe eller skrive til os. Du kan kontakte os på telefon 75 53 35 00 eller skrive til os på salg@scannet.dk.