Har du mødt de blå Swipboxe?


Du støder på de blå pakkestationer, når du handler i Bilka, Føtex og de fleste Netto-butikker. Og det samme gør dine kunder. De blå bokse er afhentnings- og afsendelsesstationer fra SwipBox.

Giv dine kunder valgmuligheder

Markedsundersøgelser viser, at E-handelskunder ønsker flere fragtmuligheder og et selvstændigt valg af afhentningssted. Det betyder, at du ved at tilbyde en ekstra fragtmulighed i din webshop, kan løfte serviceniveauet og derved kundens tilfredshed med bestillingen.

Ud over integration til Post Danmarks Pacsoft-system samt GLS, kan du også integrere din Webshop med SwipBox. De faste lave priser giver dig mulighed for at tilføje SwipBox som et alternativ, og er derudover oplagt at tilbyde i forbindelse med fri fragt. Besparelsen kan derfor komme både butikken og kunden til gode.

 

Til både de store og små webshops

SwipBox-integrationen i Webshop understøtter både kunder med en mindre pakkevolumen, som selv ønsker at indlevere i en favorit-SwipBox, samt kunder med større pakkevolumen, der ønsker at få afhentning af SwipBox. Hele systemet er fuldt skalerbart, så i takt med at din webshop oplever en stigende omsætning samt pakkevolumen, vil det være muligt at skifte fra manuel pakkeindlevering til en daglig afhentning.

 

Hvor store pakker kan sendes med SwipBox?

Du kan sende pakker op til 20 kg med SwipBox. Pakken skal blot passe ind i en af de tre boks-størrelser i en SwipBox:

SMALL MEDIUM LARGE
2014 11 SwipBox Small 2014 11 SwipBox Medium 2014 11 SwipBox Large

 

Sikker fragt med forsikring

Pakkerne bliver transporteret af TNT Express, som har mange års erfaring i transport af højværdipakker og har markedets højeste sikkerhedsstandard udstedt af DNV. Det giver dig en tryghed for, at pakkerne hele tiden er i sikre hænder.

Idet pakkerne hele tiden er bag lås, og der både er personale samt overvågning tilstede i butikkerne, er SwipBox systemet ekstremt sikkert. Og alle pakker er forsikrede!

 

Fragtsystem til den travle kunde

Der er i øjeblikket opstillet mere end 360 SwipBoxe i Danmark. Pakkestationerne står i alle Bilka, Føtex og i de fleste Netto-butikker. SwipBox har også indgået aftale med Syddansk Universitet, hvilket indebærer at der står SwipBoxe på samtlige SDU campusser.

SwipBoxene er strategisk placeret, så størstedelen af danskerne møder en SwipBox i dagligdagen. Når pakken er afsendt fra webshoppen modtager kunden besked via sms og e-mail – og evt. via mobil-app’en. Kunden kan følge sin pakke via Track & Trace og får automatisk besked, så snart pakken ligger klar til afhentning i SwipBoxen. I beskeden medsendes en kode, der skal indtastes for at afhente pakken i SwipBoxen. Pakken kan hentes i hele butikkens eller campussets åbningstid, når der alligevel skal handles eller studeres.

 

Integration med Webshop

SwipBox er komplet implementeret i Webshop, hvilket betyder, at al administration varetages direkte i webshoppens backend.

Når ordren skal ekspederes af webshoppen er der et quick flow til at ekspedere ordren og printe pakkelabelen nemt og hurtigt. Ifm. større ordrer, der skal sendes af flere omgange, er der mulighed for at oprette endnu en forsendelse på den samme ordre og selv angive en alternativ størrelse på pakken.

Den fulde integrering i Webshop betyder, at hele ordren samt udskrift af pakkelabel mv. håndteres i et kendt miljø, og det er derfor nemt for dig at komme i gang med SwipBox.

SwipBox’s B2C-service er overgået til Bring, og det er derfor ikke længere muligt at tilkøbe SwipBox/Bring-integration til Webshop.

Du kan se vores andre fragtløsninger til Webshop her.

 


Relaterede artikler